Nejčastější dotazy (FAQ)

Tiskopisy ke stažení:

Nejčastější dotazy (FAQ)

Odstoupení od smlouvy - tiskopis

Nejčastější dotazy (FAQ)

Reklamační protokol - tiskopis

Objednávka

Musím se před objednávkou zaregistrovat?

NE, zboží je možné objednat i bez registrace. Výhodou registrace je zákaznický účet, ve kterém je přehled objednávek, uložení oblíbených produktů atd.

 

Mohu zboží objednat i telefonicky?

ANO, pokud si nejste jisti s výběrem, zboží můžete objednat na tel.č.: +420 606 898 167.

Jak zjistím stav své objednávky?

Po dokončení objednávky Vám přijde na Vámi zadaný e-mail potvrzení o zpracování objednávky, ve kterém je souhrn objednaných produktů a jejich cena.
V den předání zboží přepravci, který Vám ho bude doručovat, budete informováni e-mailem a SMS zprávou.
V případě pokud Vám zboží nemůžeme doručit do 7 pracovních dnů (např. není skladem), bude Vás kontaktovat náš pracovník, který Vám upřesní termín dodání.

Způsoby platby

Platba dobírkou

Zboží uhradíte v hotovosti přepravci, který ho bude doručovat.

Platba převodem na účet

Zboží je nutné uhradit převodem, nebo vkladem na účet prodejce. Zásilka bude odeslána po připsán na účet.

Platba kartou online

Bezpečná a rychlá úhrada zboží platební kartou přes platební bránu.

Platba prostřednictvím online bankovnictví

Platba prostřednictvím online platební brány je vždy realizována okamžitě.

Reklamace

Jak mám postupovat před reklamací?

Pokud některý z našich produktů nefunguje jak má, kontaktujte nás před podáním reklamace na tel.č: +420 606 898 167. Je možné, že jsou produkty nesprávně zapojeny atd.

Co potřebuji k reklamaci?

Je třeba: reklamovaný produkt (v případě ovladačů je nutný i přijímač), kopie daňového dokladu a vyplněný průvodní dopis, který stáhnete ZDE.

Jak urychlit průběh reklamace?

Reklamaci urychlíte vyplněním stručného popisu o závadě produktu v průvodním dopise, který je k reklamaci potřebný.

Na jakou adresu mám zboží odeslat?

LEDprodukt s.r.o., Kasárenská 3627/5, 90501 Senica, Slovenská republika

Kdy bude reklamace vyřešena?

Reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, v případě delší čekací doby (např. pokud zboží na výměnu není skladem) Vás budou naši pracovníci kontaktovat.

Jak obdržím vyreklamované zboží?

Zboží bude doručeno kurýrem GLS.

Způsob doručení

Doručení Kurýrem GLS

Kdy bude zboží doručeno?

Zboží je doručeno během 2 - 3 pracovních dnů, po předání zásilky přepravci z našeho skladu. Zásilka je doručována v době od 8:00 – 17:00.

Kde bude zboží doručeno?

Zboží bude doručeno na adresu, kterou jste v objednávce zadali jako DODACÍ ADRESA. (může to být i adresa do práce)

Co mám dělat když přijde zásilka poškozená?

Po převzetí zásilky je nutné zboží zkontrolovat, pokud byla zásilka přepravou poškozena, je nutné sepsat s kurýrem škodní zápis. Zboží je v plné výši pojištěno.

Vrácení zboží

Mohu zakoupené zboží vrátit?

Kupující - spotřebitel může vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozeno a musí mít originální obal.

Co potřebuji pro vrácení zboží?

Kompletní nepoškozené zboží (dárek/slevová poukázka - pokud byl poskytnut/á), kopii daňového dokladu a vyplněný průvodní dopis, který stáhnete ZDE.

Na jakou adresu mám zboží odeslat?

LEDprodukt s.r.o., Kasárenská 3627/5, 90501 Senica, Slovenská republika

Jak mi bude vrácena finanční částka?

Částka bude vrácena na bankovní účet, který zákazník vypíše v průvodním dopise nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.